Jak uniknąć nieudanego wdrożenia aplikacji...
Podjęcie decyzji o wprowadzeniu do firmy dedykowanego systemu to niełatwa, szybka i prosta decyzja.
Wiąże się ona z ryzykiem, nakładami finansowymi oraz mobilizacją całego zespołu przy projektowaniu jak i wdrażaniu tej aplikacji do firmy.
Jak zatem zmotywować zespół i jakich błędów uniknąć, aby aplikacja jak najlepiej optymalizowała pracę i zaoszczędziła ceny czas i pieniądze?
Oto klika punktów, które pomogą w prawidłowym wdrożeniu.
1. Wybierz firmę programistyczną, która oferuje wsparcie
2. Szczegółowo określ potrzeby Twojej firmy i oczekiwania wobec systemu
3. Upewnij się, że procesy zostały dobrze zaprojektowane
4. Zdecyduj się na rozwiązanie wysokiej jakości
5. Przekonaj pracowników do tego, że wprowadzenie nowego rozwiązania jest istotne
6. Wprowadź wszystkie niezbędne dane już na początku użytkowania aplikacji
7. Upewnij się, że wszyscy pracownicy wiedzą, jak korzystać z aplikacji
8. Dokonaj zmiany w sposobie gromadzenia informacji
Jeśli stajesz przed wyborem dedykowanego systemu, skontaktuj się z nami.